mandag den 9. april 2012

» 080410 - en tanke, som altid vil strejfe mig.

I går var det 2 år siden, jeg havde fundet mit livs kærlighed. Jeg tænker stadig på det den dag i dag. Sådan nogle ting er meget svære, når man tænker på hvor meget jeg har været igennem, som en person, med så mange følelser for en enkelt person. Sådan er livet nu engang i mellem og man må lære og leve med det. Det er sjovt, jeg har aldrig prøvet sådan nogle ting før, men når en person, som er så skide mystisk, som ham. Så sker der nogle ting i ens liv. Jeg vil savne det, virkelig meget. Jeg vil se tilbage på det, med et smil på læben, i stedet for en tåre på min kind. En person, som en af de få, har gjort så meget forandring i mit liv! Fordi jeg skriver dette indlæg, er fordi det har givet super meget indtryk i mit liv. Så mange fantastiske gode minder. Der har været godt og ondt på spil. Alligevel, så holder kontakten bare aldrig op. En person, som jeg altid vil holde super meget af, lige meget hvor ondt han så har gjort mig. Det stopper aldrig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar