onsdag den 27. juni 2012

» mmh, nyt tøj med posten!

Hej læsere!:-)
- idag kom det her med posten. Jeg kunne bare ikke lade hver med at smile. Det er en af de ting jeg virkelig elsker ved dagene. Bestille tøj fra nettet, trykke på bestil og nogle dage efter, er det på trappen. Husk at forkæle jer selv med masser af nyt. Det er en vigtig ting. Jeg er godt i gang med at smide gammelt tøj ud og ind med masser af nyt tøj.
Var på kræmmermarked, her den anden dag med familien og kæresten, i Holstebro. Det er faktisk utroligt hvad man kan finde til billige penge. Fandt b.la. En ny vinterjakke til 1500,- med ægte pæls på hatten, til kun 150,- med en sommerkjole til. Det kan faktisk godt betale sig en gang i mellem. 
Købte tøj for alt 200,- der var en masse imellem.
Her for nogle uger siden, var jeg også i Herning centeret, sammen med kæresten. Jeg faldt over et par sorte bukser, til 75,- i Pieces. Det er i denne her tid, man skal skynde sig at få lettet sin fede røv. For der er sommer udsalg, de fleste steder!



Se hvad posten gav mig idag, hvor jeg dog bare elsker at 
forkæle mig selv til tider. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar