onsdag den 21. marts 2012

» Ja, det er godt du, farvel.

Jeg har ikke rigtig skrevet blog de sidste par dage, da jeg har været meget indelukket i mine egne problemer. Ja, jeg kan også have problemer, hvis i ikke har opfattet det. Jeg ved hverken fra eller til. Jeg ved ikke hvad jeg vil længere, da der er kommet så meget i vejen. Jeg ved hverken hvem der er de sande venner og hvem der er de falske, det er noget der gør rigtig ondt. Noget andet er at folk er rigtig gode til at ramme plet for tiden, der skal intet til før jeg bryder sammen. Det går bare ikke som det skal her hjemme, intet går som det skal. Jeg vil bare gerne væk, men det kan jeg bare ikke komme. Mit smil har altid været en facade, jeg skjuler mine problemer så godt som jeg kan, jeg vil ikke have at nogen skal have ondt af mig, for hvem i alverden har oplevet det SAMME, som mig.. INGEN, nemlig.. Folk bagtaler mig, hygger sig bag min ryg, tror at det ikke rammer mig, i sidste ende gør det. Jeg har ikke altid haft det lige nemt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar