onsdag den 7. marts 2012

» trist dag.

Jeg synes godt nok, at onsdagen idag, er en trist dag. Det har virkelig ikke lavet andet end at skulle regne og sne. Hvad sker der for at det sneer? - Det er godt at det kun er tøsne, så er jeg lykkelig. Men min dag har stået på og være  i skole til klokken 13:30, derefter skulle jeg på work. Kom hjem herre driv våd. Nooot good. Så det har virkelig været en lang dag. jeg håber på en dejlig weekend! Har haft de bedste i mit selskab, håber det varer ved.. Jeg gider da bare slet ikke fredag, der skal jeg fremlægge om de radikale venstre i samfundsfag, jeg vil ikke!): - men håber i har haft en god dag.. For mig har det været både og.. 
 Reeeeeegn længe leve, eller noget? jeg hader virkelig 
regnvejr, lad det snart blive sommer, så jeg kan blive 
brun igen og få det skønt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar