fredag den 2. marts 2012

» Lucky day!

Hej min dejlige læsere!:-).
Først og fremmest vil jeg sige, tak for en super dejlig dag, sammen med hende den bedste & dejlige! Dagen startede ud med skole, til 12:20. Derefter skulle Mia und ich, ned i byen for at snakke med hendes bankdame. Super hyggeligt, eller noget? Vi stødte ind i hendes gode ven, krølle, hahhaha, totalt hyggeligt? :-D. Vi var så heldige at vi fik lokket pizza ud af ham ,totalt dejligt i: Derefter tog vi hen på stationen, for at tage med en bus, men vi stødte på min gode ven, Jacob, super dejligt og se dig igen, ven!:-). Jeg hader bare mig selv for den bummert jeg lavede, troede bussen kørte, men så skriver den bare "ikke i rute" super dejlig bummert?:-p.
Nå nu vel, turen gik til Herning centeret, vi nåede lige bybussen ud til centeret. Lucky som vi var så vi Christopher synge og så har vi endda meldt os til vi unge i en konkurrence om at komme på forsiden, håber det bedste! Så heldige som vi var nåede vi lige bussen tilbage på stationen i sidste øjeblik, totalt lucky day! dejlig freeeedag♥.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar