fredag den 17. august 2012

» skolestart!


Hej læsere!:-). I går Torsdag d 16 august, havde jeg første skoledag. Det gik faktisk godt, mere end forventet. I sommerferien gik jeg rundt og var skide nervøs, for hvordan det ville gå den første dag. Det bedste ved det hele er at det er min sidste år, er jo kommet i HG2. Så er der ikke så længe til, at jeg får mig en hue! Jeg glæder mig helt vildt! Men denne her skoleår, skal bare lige overståes.. Så kan jeg se frem til en elevplads i en butik, forhåbenligt! Men nu til min sommerferie.. Jeg har haft sommerferie i 2 mdr, sådan ca. Jeg har været ovre på sjælland i en uge, været til barnedåb, holdt fest, været til fødselsdag, svendegilde, været sammen med nogle venner & været hjemme og kedet mig lidt.. Tror ikke der er mere.. Håber også i har en god ferie!