torsdag den 12. juli 2012

» jeg har det godt!

Hej søde læsere!:-)
i Tirsdags bestilte jeg en flot kjole til barnedåb her d 22. Juli. Det ser jeg virkelig frem til. I får lige et billede når jeg er færdig med at skrive lidt. 
Jeg kan simpelthen ikke beskrive hvor glad jeg er her for tiden. Jeg fik et 
arbejde her i tirsdags også og håber på at få lidt mere, med tiden. Så jeg 
kan komme godt igang, istedet for det skide avislårt.. Nej, men jeg har jo 
sommerferie for tiden.. Der sker ikke så meget. Men her på lørdag skal jeg 
til fødselsdag, hos min kærestes bror. Det skal nu nok blive hyggeligt! D 18.
Juli, skal jeg klippes ser jeg frem til! og uge 30 skal jeg til københavn, uf' det
bliver altså læks. Så kan jeg også komme lidt væk herfra Jylland. Ellers sker der ikke det vilde. // ses. 



Super flot kjole!