søndag den 19. februar 2012

» True.

Efter en uges ferie, er jeg langt fra klar til skole i morgen. Pleeeeeease, må jeg ikke godt blive liggende i min seng og blive gammel?):' øv, det måtte jeg så ikke. Fantastisk uge, med de fantastiske mennesker, så går jeg en hård tid i møde, snart eksamener osv.. Glæder mig til sommerferien, så skal jeg til København igen i år, ses vi? :-D. 
Jaja, i snakker og snakker og tror i er langt bedre end mig, men prøv lige og hør her; alle mennesker er fyldt med fejl og i er ikke en skid bedre selv. Tænk jer lige om istedet for at hænge folk sådan ud, det er så klamt man? seriøst, jeg troede virkelig i var ældre ? ;-). Hvis der er nogen her som er mest voksen er det da vist mig, fordi jeg stopper.. 19  & 16 år, tsk.. jaja, som om i er mer' 10 år, det hører børnehaven til det der.. Leave me alone.. Ser frem til Torsdag med hende den dejlige, bliver dejligt :-I. Forsat god dag derude..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar